Köpvillkor uppdaterade 2020-01-02

Club Sally

Club Sally drivs av Aktiebolaget  CANNICA AB.

 

Priser

Alla priser är inklusive moms och exklusive frakt. Fraktkostnaden visas i varukorgen och i kassan.

 

Betalning

Du kan enkelt betala med SWISH till vårt företagsnummer: 123 220 0269

Du kan även betala med Payson (kort eller internetbank). Inga extra avgifter tillkommer. Se mer om Payson nedan.

 

Leverans begränsat till Sverige

Vi levererar endast till postadresser inom Sverige.

 

Reservation för slutförsäljning

Vi har ett begränsat antal plagg och beställningar expedieras i den ordning som de ankommer till vårt ordersystem. Om en beställning inkommer efter att lagret är tomt kommer inbetalt belopp till fullo att krediteras, det vill säga återbetalas. Återbetalning sker inom den tidsrymd som Payson erbjuder, vanligtvis 1-2 bankdagar. Vi reserverar oss för att en produkt kan ta slut i lager och förbinder oss inte att göra den tillgänglig för försäljning igen.

 

Leveranssätt

Produkterna sänds i vanliga brev och levererar normalt inom 1-3 dagar efter att brev/breven skickats från oss.

 

Avbeställning

Du kan avbeställa en vara fram tills att din beställning är ”genomförd”. Du får tre mail när du beställer. Ett mail om att din order är mottaget, ett mail från Payson om din betalning och, när din order granskats, ett tredje och sista ”genomförd”-mail. Avbeställer du innan ”genomförd”-mailet skickats från vårt system, annuleras din beställning och din inbetalning återbetalas inom 5 arbetsdagar.

 

Ångerrätt

Du har enligt lag 14 dagars ångerrätt. En förutsättning för att returen ska godkännas är att produkten inte har tagits ur sin originalförpackning. Produkten måste vara oanvänd och får inte vara skadad. Om returen godkänns får du tillbaka det belopp du betalat för ordern, inklusive fraktavgift, inom 30 dagar. Du behöver själv stå för returportot enligt Postens portotabell. Vid frågor kontakta oss på info@clubsally.com eller ring 0761-279199.

 

Reklamation

Vid reklamation – skadad vara eller saknad vara i leveransen – ber vi dig kontakta oss på info@holysally.com Ange ordernummer och titel samt förklara problemet, så kan vi lättare hjälpa dig.

 

GDPR & PERSONUPPGIFTER – Läs mer här

Payson

Betalning sker enkelt och säkert med Payson. Även om du inte har ett Paysonkonto sedan tidigare kan du snabbt göra transaktionen via Payson. Payson samarbetar med VISA, MasterCard samt alla svenska banker som erbjuder direktbetalningar, Swedbank, Handelsbanken, SEB och Nordea.
Payson håller höga säkerhetskrav och är PCI-certifierade av Trustwave som är en internationell organisation för säker e-handel. All trafik krypteras genom SSL 128 bitar och alla kortöverföringar bygger på bankernas så kallade 3D-secure teknik.
Payson startade 2004 i Sverige och över en miljon personer har använt Payson som är en välkänd betallösning på internet.

Om Paysonfaktura
“Vi erbjuder betalsättet “PaysonFaktura” i samarbete med Payson AB.

Betalningsvillkor är 14 dagar och vid fakturaköp tillkommer en avgift om XX kr. För att kunna beställa mot faktura måste Du ha fyllt 18 år och vara folkbokförd i Sverige samt godkännas i den kreditprövning som genomförs vid köpet. Företag som betalar mot PaysonFaktura måste vara registrerade i Sverige

Fakturan kommer att sändas separat med e-post till den e-postadress du anger vid köptillfället. Vid försenad betalning skickar vi en betalningspåminnelse varvid lagstadgad påminnelseavgift om för närvarande 60 kr tillkommer. Vi debiterar även dröjsmålsränta med 2 % per månad från fakturans förfallodag. Vid utebliven betalning lämnas ärendet till inkasso varvid lagstadgad inkassoavgift om för närvarande 180 kr tillkommer. Payson förbehåller sig rätten att i enskilt fall neka leverans och ompröva beställarens kreditvärdighet.”

Läs mer om Payson här: www.payson.se